Gå til innhold

Hvordan oppleves deres orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får kun orgasme når jeg bruker vibrator på klitoris, men den er ikke mye å skryte av. Den er slik at jeg får sammentrekkninger i skjeden, og jeg kjenner litt nytelse.. Litt vanskelig å forklare..=o) Men en gang, da kjente jeg det i magen, og den var skikkelig deilig! Og den vil jeg få kjenne igjen.. Har dere noe gode tips til meg om hvordan oppleve det igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg også gjerne høre om! Jeg får som regel vaginale orgasmer, har enda ikke opplevd å få det ved kun å stimulere klitoris. Munnsex har aldri funka for meg, men kanskje det ikke har blitt gjort bra nok.

Ved orgasme trekker skjeden seg sammen, og det er en behagelig følelse som sprer seg i hele kroppen- men det er ikke kjempesterkt. Av og til våkner jeg av at det "dunker" skikkelig i klitoris- det skulle jeg gjerne hatt mer av i våken tilstand, men har aldri vært i nærheten...

Skrevet

Det kommer helt ann på om den kommer i forbinnelse med oralsex eller med vibrator....

Når jeg får orgasme med oralsex, så begynner pirringa i tærne og på en måte flytter seg opp til underlivet og jeg får en heftig varme, kiling, god/vond følelse i undelivet oer det hele...da vil jeg han skal stpooe, men likevel ikke....skjønner?

Og når jeg får med vibrator, så bare får jeg rykkninger i magen og i underlivet...

Skrevet

De orgasmene jeg får når jeg onanerer minner om det hi skriver, med sammentrekninger i skjeden og litt nytelse. Mens de jeg får når jeg rir mannen er helt ubeskrivelig deilige, høres ut som det er hentet fra et dårlig ukeblad men hele hodet eksploderer i stjerner og lykke og nytelse, og hele meg dirrer. Mmmmm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...