minte 13.02.08 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Er det noen som vet hvor en kan gjøre det? Og hva det koster? Jeg er 19+5 i dag, kan jeg ta det nå eller er det best å vente til jeg er kommet litt lenger?
vipsen*en av hver* Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hei.. på majorstuaklinikken har de 3d.. Jeg ringte igår og det kostet 1200 kr.. men da fikk du 4 bilder, en videosnutt og en skikkelig gjennomgang... Jeg synst det blir vert pengene og det er siste sjangs jeg har.. ho anbefalte uke 27-34 ca... de har internett side.. www.majorstuaklinikken.no så klikken du på bergen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå