Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har ikke hatt melk siden Nicolai var 1 uke gammel, men det er jo fremdeles melk i puppene! Har hatt dette hele tiden, og han er nå 1 år... Noen som kan gi meg håp om at det forsvinner snart? Går ikke på hormon-prevensjon.
Go`mamma`n... Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Be om en resept av legen din. Jeg gjorde det med førstemann. Tok noen tabletter, og ble ikke "plaga" noe mer.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 En venninne av meg har melk ennå,10! år etter hun var ferdig med ammingen:)
Go`mamma`n... Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 DA er det på tide med en resept, kan du si:-D
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Finnes det tabletter altså? Da skal jeg spørre legen min, ja! Det begynner å bli litt irriterende. Takk takk
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Eh... hva er problemet? Er det så mye at det lekker? Jeg kunne klemme ut bittelitt melk i hvert fall tre år etter første fødselen, men det var da overhodet ikke noe problem for meg! Hvorfor skal man putte i seg medikamenter for hver minste ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå