Tamline Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har gitt grøt 2 kvelder nå. 2 skjeer første kveld, og 4 skjeer 2.kveld. Hvor mye økte dere for hver dag? Gutten min er 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det er bare å gi han grøten hvis han liker det, men gir han det om dagen hvis han skal få en hel porsjon. Når han er blitt vant å spise grøt kan han også få det om kvelden.
Linchen Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 til anonym: hvorfor bare om dagen først?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 I tillfelle han får vondt i magen med så my grøt for første gang!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg begynte med 1 ts grøtpulver en kveld, 2 ts grøtpulver kveld 2 opp til 4 ts grøtpulver kveld nr 4. Så økte jeg med å lage grøt av 10 ml mer melk enn forrige kveld. Rundt kveld 4 var jeg nødt til å ta en pause for da gråt hun utrøstelig i 2 timer Men da tok jeg 1 kveld pause og gikk 1 hakk tilbake og laget grøten tynnere Men nå lager jeg grøt av 100 ml grøt og 3-4 ss grøtpulver hver kveld og det går kjempefint. Tutta mi er 5,5 mnd nå. Men med nr 1 økte jeg mye raskere for da møtte jeg ikke på noen problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå