Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt grøt 2 kvelder nå. 2 skjeer første kveld, og 4 skjeer 2.kveld.

 

Hvor mye økte dere for hver dag?

 

Gutten min er 4 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å gi han grøten hvis han liker det, men gir han det om dagen hvis han skal få en hel porsjon. Når han er blitt vant å spise grøt kan han også få det om kvelden.

Skrevet

I tillfelle han får vondt i magen med så my grøt for første gang!

Skrevet

Jeg begynte med 1 ts grøtpulver en kveld, 2 ts grøtpulver kveld 2 opp til 4 ts grøtpulver kveld nr 4. Så økte jeg med å lage grøt av 10 ml mer melk enn forrige kveld. Rundt kveld 4 var jeg nødt til å ta en pause for da gråt hun utrøstelig i 2 timer Men da tok jeg 1 kveld pause og gikk 1 hakk tilbake og laget grøten tynnere

 

Men nå lager jeg grøt av 100 ml grøt og 3-4 ss grøtpulver hver kveld og det går kjempefint. Tutta mi er 5,5 mnd nå.

 

Men med nr 1 økte jeg mye raskere for da møtte jeg ikke på noen problemer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...