Gå til innhold

Hvilket bilde er finest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første, synes jeg, men jeg ville beskåret det til høydeformat:-)

Skrevet

September nr. 2 syns jeg var veldig søtt da :) Eller forresten: Begge bildene var søte, men smilte nr. 2 jenten din mest, og gutten din hadde et sånt herlig uttrykk :)

Skrevet

Ja, han smilte litt sånn sjenert på det bildet;)

 

Takk for svar, jenter:)

Skrevet

Det første, men ville beskåret det så det ikke er så mye greier på sidene...bild enr. 2 har du jo kuttet toppen av hodet til jenta på.

Skrevet

nr 1 synes jeg var finest:o)

 

Skrevet

Takk for svar og tips, jenter!! :)

 

..........og komplimenter;) :-D

Skrevet

Nr.2 :o) Så vakre de er. Er lillegutten lik mamman sin eller?

Skrevet

Tusen takk:)

Jaaa, han er nok det:)

Eller - han ligner mest på moffen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...