Monajenten Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/353930/offset/19 September nr. 1 eller September nr. 2 ? *ønsker seg større bilder på våre album*
~Snublefot~ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det første, synes jeg, men jeg ville beskåret det til høydeformat:-)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Kjempe fine begge, ville valgt september nr 1
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 September nr. 2 syns jeg var veldig søtt da Eller forresten: Begge bildene var søte, men smilte nr. 2 jenten din mest, og gutten din hadde et sånt herlig uttrykk
Monajenten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Ja, han smilte litt sånn sjenert på det bildet;) Takk for svar, jenter:)
Carnivale Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Det første, men ville beskåret det så det ikke er så mye greier på sidene...bild enr. 2 har du jo kuttet toppen av hodet til jenta på.
Plutselig_gravid Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 nr 1 synes jeg var finest:o)
Monajenten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2007 Takk for svar og tips, jenter!! ..........og komplimenter;) :-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Nr.2 ) Så vakre de er. Er lillegutten lik mamman sin eller?
Monajenten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 22. september 2007 Tusen takk:) Jaaa, han er nok det:) Eller - han ligner mest på moffen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå