Plutseliten :) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har en god venninne og nabo.Hun har hatt det tøft i en periode med 3 aktive barn,en svært lite samarbeidsvillig eks,en samboer som ikke er den mest sjarmerende og i tillegg skadet hun seg for noen uker siden og ødela kneet sitt. Hun er en varm og nydelig person,som alltid stiller opp og forventer ingenting tilbake,sjelden hun klager. Jeg var ute å handlet inn forskjellig idag,og som vanlig kjørte datteren på kamp Dro innom en blomsterbutikk på vei hjem.Kjøpte en stor bukett med roser til venninnen. Var innom der i ettermiddag...Og sa til henne, at jeg ikke visste om noen som fortjente en god bedrings oppmuntring på en lørdag, mer enn henne Først sa hun ingenting...så kom en lang og god klem og så kom tårene..."også jeg som aldri får blomster" Da kom tårene mine også,og jeg er såååå glad for at jeg gjorde det,akkurat idag. Så lite som skal til,for å glede noen. Stolt mamma til 2
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Så koselig at du gjorde det!! Det er så lite som skal til for å glede andre mennesker og det er så utrolig hyggelig å se hvor glade noen blir for en oppmerksomhet og gode ord:-) Du er en god venninne du:-) Klem til deg
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Så god du er. Det er jo så kjekt å få blomster!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå