♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hei! Noen som har dette setet som har Audi A3 også?? Vi har kjøpt setet idag, og når jeg kom hjem så jeg at A3 ikke stod på den lista i bruksanvisningen over biler setet passa i. Noen som vet... Har ikke prøvd det enda, da jeg er hjemme alene og snuppa ligger oppe og sover så kan ikke gå ut i garasjen da.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2007 Akta Graco Cosmic XTP heter det visst...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 up!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Setet tar veldig stor plass, men det er sånn som er utrolig viktig å teste i bilen før man kjøper! Setet skal monteres over kanten etter at barnet veier 11 kg, og da tar det enormt stor plass...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 FAEN!!! Det var noe dritt...men takk for svar likevel!!!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Det er jo bare å prøve..! Hvis det ikke er brukt er det jo bare å dra tilbake til butikken og be om å få bytte i et annet sete..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå