Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg lurer på om noen av dere smarte damer her vet hvor jeg kan kjøpe en vinter dress til mi lille tulle. Hun er 8,5 månder , så kan ikke ha noe større enn str 74 ( hun har aldri vært særlig stor av seg).Vinterdressen må være vann og vind tett å kunne brukes selv om det er veldig kaldt ute.

Har en rosa en fra h&m , men den er så stiv at hun klarer ikke sette seg opp i sittende stilling fra krabbe stilling. Hun klarer å krype i den, men ikke sette seg opp.

Setter stor pris på svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du....jeg er også på leting etter en slik dress. Syns det er veldig dårlig utvalg i så små størrelser. Vet at reima fins i 74, men har ikke lyst til å legge så mye i en dress når han er så liten.

Name-it-dressen fins fra str. 74 vet jeg, ellers har jeg selv falt for Mikk-line dressen. Den fins bare fra 1år (80), men den virka liten i størrelsen.

Hvis noen vet om noen andre er jeg også interessert

Skrevet

vet du om noen nettbutikker som selger reima dressen?? Er den god, slik at hun kan krype i den osv??

Skrevet

Det ligger mange rimelige reima dresser på finn.no. Skikkelige fine også!

Skrevet

www.aktivebarn.no

den skal visstnok være best, har ingen erfaring selv.

mange fine, brukte på finn.no ja.

Skrevet

Jeg så på den aktive barn siden, den minste dressen var str 80 :(

Noen andre nettsider som har gode vinter dresser helt ned i str 74??

Vil helst ikke kjøpe brukt

Skrevet

Name on baby.no har også en snødress opp til 9mnd, men det er kanskje i det minste laget for jenta di..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...