mamma til s@lma Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Håper jeg ikke får noen telefoner fra de, synes dette er så frekt ! Har mange bekjente som ble nesten presset til å betale store bidrag ( ble store til slutt etter mange oppringinger ) da de ble kontaktet rett etter fødsel.. at det går an..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 har ei vennine som har slitt veeeeldig masse med dem. De ringte henne fler ganger om dagen de første månedene etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Vi fikk telefon fra dem en halv time etter at vi hadde kommet hjem fra sykehuset med førstemann. Helt sykt! Vi hadde vært gjennom en dramatik fødsel og akkurat begynt å se postivt fremover og så kom den telefonen.
snartgift.no Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 De ringte sist jeg fødte. De kjøper visstnok lister fra alle som gir bort gratispakker med div utstyr/ prøver til babyen. Så denne gangen har jeg ikke bestilt noenting fra noen..
Neetamor-mednyspire Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 har hørt at det er mange som blir plaget av dette.. de kan no prøve seg å ringe- da skal de få en lekse som ikke er sann!!
JohnFredrik Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Det er noen som vet å plage folk ja... Blir skikkelig irritert av sånne telefoner! Sist de ringte til meg fikk de rett og slett "passet" påskrevet! Har heldigvis ikke hørt fra dem siden, å godt er det. De kan bare prøve seg å ringe igjen.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 hmm.. takk for advarselen.. kommer til å svare de vi også.. får gruble ut noe smart;)
mamma til s@lma Skrevet 22. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2007 Det er en del folk ,ja.. det som irriterer meg mest at denne frekke måte å handle på ødelegger for hele saken. Alle foreldre er jo redd for krybbedød, og generelt sett så trengs det forskning på det , men at de skaffer seg penger til det på slik måte.. frekke mennesker som jobber der, uforskammet rett og slett. .
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 ja kjøss mæ tannlaus.. Dæm reng konstant te mæ å samboeren, Å samboeren har jo seff støtta 2 ganga, me først mann, å nu når vi venta næste, så reng dæm igjenn, å mest te han, å sej vi ser at du har vørre så flenk å støtt å lure på om du kunne tenkt dæ.. Blablabla.. F*** Lei ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå