Gå til innhold

bebis har kommet til verden :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 18.09 kl. 15.44 kom lille bebis til verden. Verdens nydeligste pike!! 52 cm og 3565 g. Ammetåka har tatt fullstendig overhånd. Føselshistorie kommer senere. Så da, dere med termin den 27.09..? Er jeg først ut..? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!! Kos dere med lille vesla....

Skrevet

ah sin snik;))) hehe. det var ei inne på skravle som for en stund siden fødte, og henne hadde termin den 27... Så tipper du er en god nummer 2:)

Her går jeg enda å venter, hehe:) blir sikkert sist;) men men...

 

Masse gratulasjoner fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...