lenis&bebis Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Den 18.09 kl. 15.44 kom lille bebis til verden. Verdens nydeligste pike!! 52 cm og 3565 g. Ammetåka har tatt fullstendig overhånd. Føselshistorie kommer senere. Så da, dere med termin den 27.09..? Er jeg først ut..? ;-)
Tussa og Sofie Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Gratulerer så masse!! Kos dere med lille vesla....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 ah sin snik;))) hehe. det var ei inne på skravle som for en stund siden fødte, og henne hadde termin den 27... Så tipper du er en god nummer 2:) Her går jeg enda å venter, hehe:) blir sikkert sist;) men men... Masse gratulasjoner fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå