Gå til innhold

Noen som har hatt totalruptur her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 3,5 uke siden og fikk totalruptur så har sydd en god del...

Fikk forbud mot bading,sex og alt sånt,men glemte å spørre for hvor lenge...Skal på kontroll om 3,5 uke så får spørre da hvis jeg husker...

Men denne sexlysta begynner å komme tilbake igjen,men klarer å holde meg i skinnet :o)) Men litt fingring fra mannen blir det da *flau* men ikke så langt bak som der stinga er så da regner jeg med at det går bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjedde meg. Etter 6 uker skal du kunne leve som før sa de på sykehuset:) Men så flott at du vil ha sex (eller noe i nærheten) før det!! Det er et godt tegn. Så lenge det ikke er vondt er det ikke noe i veien for det. Husk at når de syr gjør de jo en så god jobb at man ikke skal bli nødt til å vente ukevis med å gå på do heller....

Skrevet

Takk for svar :o)

Gjør nok en god jobb med syingen ja,for det er ikke mye smerter jeg har hatt pga det..Klart litt vondt og ømt har det jo vært den første uka,men trengte ikke smertestillende...Forrige fødsel hadde jeg og en ruptur men ikke total,da ble jeg sydd på fødestua og det var veldig vondt lenge...

Går og er litt redd for at syingen har gått opp igjen nå etter 3 uker,men det blør ikke og er ikke spesielt vondt så jeg regner med at det bare er "innbilning"..Føler meg litt rar baki der,men er vel litt dratt og slapp etter fødselen og regner jeg med....BLir spennende å høre hva de sier på kontrollen :o)

Skrevet

Jeg hadde totalruptru grad 4 , og ble sydd opp og i mente i 3 t ;-(

Vi ventet til jeg skulle på 6 ukers- kontroll, og fikk da beskjed om å vente i enda 2 uker med å ha sex. Var ikke noe problem, for jeg hadde så vondt at det var helt uaktuelt før den tid uansett. Prøvde etter 8 uker, men var j... vondt..., og det ble vel ikke helt smertefritt før etter 1 år. Ikke meningen å skremme, men tror jeg var noe uheldig da....

Skrevet

huff snull,det hørtes ikke godt ut :((

Men jeg har heldigvis ikke noe særlig vondt...Men det får vi se når vi prøver sex igjen,men ikke før jeg har fått klarsignal iallefall...Er redd for at det skal bli noe galt nedi der pga sying..

Skrevet

nei, godt var det ikke ! Men det meste har heldigvis ordnet seg nå..., noe jeg ALDRI hadde trodd.

Men er nok lurt å vente til du har vært på kontroll og fått sjekket at alt er som det skal. Hos meg var de redd jeg skulle revne igjen, da jeg ikke var helt grodd enda.

Men det er kjempefint at du ikke har noe vondt...du skal se du får klarsignal ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...