Gå til innhold

Avtagende rieaktivitet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en uke på overtid i mitt første svangerskap. Natt til idag hadde jeg regelmessige rier. Først gikk der ca 1 time mellom riene, men etterhvert ble det kortere tid mellom riene, og i dag morres kom de jevnt med 7-9min mellomrom. Da gjorde vi oss klare for å snart reise inn til føden.:) Men plutseligt roet det hele seg, og det gikk lengre og lengre tid mellom riene. Nå er vi komt til kvelden å riene kommer i rykk å napp. Kan nevne at slimproppen begynte å løsne på torsdagen, og har siden den tid hatt slim med blod. (Mørke brunt). Noen som har opplevd noe lignende, og eventuelt hvor lenge det gikk til selve fødselen???

Mvh

Heidi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes jo akkurat ut som meg. Jeg har termin i morgen og har ventet på fødselen de siste 2 ukene.

Slimproppen gikk for 1 1\2 uke siden og har hatt masse menssmerter og kynnere (spesielt på natta når man skal sove selvfølgelig)

Var på føden i går og fikk stripping og modningsakupunktur og det ga full uttelling. Våknet hver time hele natta med rier. Og fra kl 5-7 var det bare 7 minutter mellom hver rie. Vi sto også opp og skulle ta turen til føden. Men da roet alt seg helt ned selvfølgelig :(

Jeg var på føden i ettermiddag og fikk en ny omgang med akupunktur og håper virkelig at noe skjer i løpet av natta.

De sa det var helt normalt og en del av modningsprosessen at man kunne få rier som forsvant og kom tilbake igjen. KJEMPE IRRITERENDE

Lykke til med rieaktiviteten og fortell hvordan det går videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...