Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Oppdaget en rar klump på tampongen i dag og lurer på hva det kan ha vært... Den var litt over centimeteren lang, hudfarvet og med blodårer. Den var formet som en kjegle ( er det nærmeste jeg kommer på) og hadde to utvekster omtrent midt på. Var første mens etter fødsel om det spiller noen rolle. trenger noen alternativer jeg nå på at det ikke var det jeg tror det var...
BettyBoob Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 kan være et uutviklet embryo...høres jo sånn ut, men det var vel ikke det du ville høre. Annen mulighet er at det var en rest av morkaken, men den er litt vag.... Uansett, det er ikke uvanlig at sånt skjer hvis det var en uutviklet tvilling.
Slettes Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Hei.. Dette er sikkert "veggen" der egget har sittet i påvente på å bli befruktet og er nok kun en hudfold.. Tror jeg da..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Høres definitivt ut som et 3-4 ukers foster, altså at du har vært 5-6 uker gravid. Jeg har hatt sa på det tidspunktet en gang, og det så akkurat slik ut.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Nå sitter ikke egget fast i noen vegg mens det venter på å bli befruktet akkurat.
Slettes Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 hihi.. jaja, denne ammetåka veit.. ;o)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 var det jeg hadde mistanke om ja. har vært kvalm og uggen så ikke så overraska selv om vi har vært forsiktige.kanskje best det ble sånn nå, men litt rar følelse å se den lille klumpen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå