nennemor og vesla Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 .... lå og slappet av på sofaen, da det plutselig sa pop inne meg. en liten stund etter begynt det å sildre. Da var klokka ett, inn på føden, alt fint. Har slappet av litt hjemme, og nå begynner vondtene å ta seg opp. jøye meg, vi blir visst foreldre snart... iallefall før helga er omme, er det vel lov å håpe på ha en fortsatt fin kveld
prima donna Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 så heldig du er!!!! lykke lykke til
Tussa og Sofie Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Masse lykke til!!! Snart har dere bebis )
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Lykke til! Håper det samme skal skje her snart...
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Så gøy da :-) Var akkurat slik det starta for meg med førstemann. Lå i senga og plutselig kjente jeg et plopp inni underliver og vannet fosset ut. Fikk nesten latterkrampe, husker jeg, for jeg syns det var så sykt!! 5 timer etter vannet gikk begynte riene å komme og 13,5 etter riene startet var jeg blitt mor til en nydelig gutt :-) Lykke til!!
strekkmerketrollet Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 ¨åååååååååååååååå LITE misunnli jeg nå da!! MASSE LYKKE TIL!!! =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 åhh så spennende:) hadde ikke du termin den 22 sept? Skikkelig misunnelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå