Gå til innhold

Det sa pop, også kom vannet.. ......


Anbefalte innlegg

Skrevet

....

lå og slappet av på sofaen, da det plutselig sa pop inne meg. en liten stund etter begynt det å sildre. Da var klokka ett, inn på føden, alt fint. Har slappet av litt hjemme, og nå begynner vondtene å ta seg opp.

 

jøye meg, vi blir visst foreldre snart... iallefall før helga er omme, er det vel lov å håpe på:)

 

ha en fortsatt fin kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til!!! Snart har dere bebis :o)

Skrevet

Lykke til!

Håper det samme skal skje her snart...

 

Skrevet

Å så morsomt, lykke til! :)

Skrevet

Så gøy da :-)

 

Var akkurat slik det starta for meg med førstemann.

Lå i senga og plutselig kjente jeg et plopp inni underliver og vannet fosset ut. Fikk nesten latterkrampe, husker jeg, for jeg syns det var så sykt!!

5 timer etter vannet gikk begynte riene å komme og 13,5 etter riene startet var jeg blitt mor til en nydelig gutt :-)

 

Lykke til!!

Skrevet

¨åååååååååååååååå LITE misunnli jeg nå da!!

 

MASSE LYKKE TIL!!!

 

=)

Skrevet

åhh så spennende:) hadde ikke du termin den 22 sept?

 

Skikkelig misunnelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...