Dailis Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Deilig, endelig har hun begynnt å gå. Og hun har kontroll nok til at hun har nok kunnet det en stund, bare ikke villet, hehe.. Er moro, litt stolt av henne ja:)
Plutseliten :) Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Så gøy! Hurra...flinke snuppa. Klart du er stolt )) Stolt mamma til 2
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Så moro da!! Tenk at den lille prinsessen din begynner å bli stor:-) Og nå kan hun snart holde følge med brødrene sine:-)) Det blir stas det:-)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Hurra! Så kjekt! Klart man blir stolt av slike små som gjør så store framskritt:)
Dailis Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Er kjempegøy ja, hehe. Hun eelsker skrytet hun får. Går rundt og klapper i hendene, viser hvor stor hun er og danser i vei. Hun danser i det hele tatt masse, det var ei litta snuppe her noen mnd som åpnet opp den verden for henne tror jeg;)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Hihihihi, ja lille dansemusa mi, nå rocker hun skikkelig:-) Vrikker på hofta og klapper med hendene over hodet - skikkelig knekk i knea og DÈN rytmen:-) Det er bare storveis og kjempegøy når det tar helt av her på kjøkkengulvet:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Neimen - tenk at hun går! dritgreibabyen, er og blir en baby så lenge hun holder seg som en krabbende ål :-))) gratulerer med store jenta di!
Gummelillan Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer. En ny æra det. De virker plutselig så store synes jeg når de går. Hvor ble det av den lille babyen vår liksom..;-) Stas med gåing, dansing og etterhvert hopp! Klar du må være stolt!
Karomamma Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Nææææ, dette innlegget har jeg ikke sett før. GRATTIS med stor jente i heimen, Dailis
Tiggywinkle Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Ååå det er stas når de tar sine første skritt:-) Litt vemodig også syns jeg, da er liksom babystadiet helt over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå