Gå til innhold

Snuppa går jo=D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig, endelig har hun begynnt å gå.

Og hun har kontroll nok til at hun har nok kunnet det en stund, bare ikke villet, hehe..

Er moro, litt stolt av henne ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Hurra...flinke snuppa. Klart du er stolt :)))

 

Stolt mamma til 2

Skrevet

Så moro da!!

Tenk at den lille prinsessen din begynner å bli stor:-)

 

Og nå kan hun snart holde følge med brødrene sine:-))

 

Det blir stas det:-)

Skrevet

Hurra! Så kjekt! Klart man blir stolt av slike små som gjør så store framskritt:)

Skrevet

Er kjempegøy ja, hehe.

Hun eelsker skrytet hun får.

Går rundt og klapper i hendene, viser hvor stor hun er og danser i vei.

Hun danser i det hele tatt masse, det var ei litta snuppe her noen mnd som åpnet opp den verden for henne tror jeg;)

Skrevet

Hihihihi, ja lille dansemusa mi, nå rocker hun skikkelig:-)

Vrikker på hofta og klapper med hendene over hodet - skikkelig knekk i knea og DÈN rytmen:-) Det er bare storveis og kjempegøy når det tar helt av her på kjøkkengulvet:-))

Skrevet

Neimen - tenk at hun går!

 

dritgreibabyen, er og blir en baby så lenge hun holder seg som en krabbende ål :-)))

 

gratulerer med store jenta di!

Skrevet

Gratulerer. En ny æra det. De virker plutselig så store synes jeg når de går. Hvor ble det av den lille babyen vår liksom..;-)

 

Stas med gåing, dansing og etterhvert hopp! Klar du må være stolt!

Skrevet

Nææææ, dette innlegget har jeg ikke sett før.

GRATTIS med stor jente i heimen, Dailis :)

Skrevet

Ååå det er stas når de tar sine første skritt:-)

Litt vemodig også syns jeg, da er liksom babystadiet helt over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...