Gå til innhold

Frustrert - angående jobb...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke dagmamma og ikke barnehageplass her jeg er, og jeg begynner å bli frustrert. Synes dere det er en god nok grunn til å si opp hvis jeg ikke finner noe pass for barnet mitt? Eller skal jeg liksom ha ham med på jobben...

 

Sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke barnepass er du vel pent nødt til å holde deg hjemme. Men du bør sikkert undersøke mulighetene for permisjon fremfor oppsigelse.

Skrevet

Jo, jeg kan jo høre om permisjon, mens jeg fortsetter å lete...men det er ganske dårlig med permisjoner her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...