Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg finner ikke dagmamma og ikke barnehageplass her jeg er, og jeg begynner å bli frustrert. Synes dere det er en god nok grunn til å si opp hvis jeg ikke finner noe pass for barnet mitt? Eller skal jeg liksom ha ham med på jobben... Sukk!
Gjest -<<- Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Har du ikke barnepass er du vel pent nødt til å holde deg hjemme. Men du bør sikkert undersøke mulighetene for permisjon fremfor oppsigelse.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Jo, jeg kan jo høre om permisjon, mens jeg fortsetter å lete...men det er ganske dårlig med permisjoner her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå