Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på drøyt ett år har hatt utflod mellom kjønsleppene ved nesten hvert blieiskift de siste dagene. Noen som vet hva dette kan være? burde vel ta en tur til legen på mandag. Har hørt noe om barne mark, noen som vet hva det er og hvordan symptomene er?

Håper på svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyypert!!! Svar da!

HI

Skrevet

Barnemark kommer fra endetarmen, ikke kjønnsleppene, og vil medføre kjempekløe. Utflod er naturlig, men er det mer enn vanlig/annen lukt/konsistes kan det jo hende at bakteriefloraen er noe forstyrra. Vask gjerne kun m vann, evt utspedd lactacyd.

Skrevet

Hos enkelte jenter er det normalt med utflod!

Skrevet

Takk for svar, spesielt de uttrykkende lydene i begynnelsen av svaret ditt, yppert, setter jeg stor pris på. Jeg tror ikke det skyldes vanlig bakterieflora, i.o.m. at jeg aldri har sett dette før hos henne før de siste dagene, og det nå plutselig kommer ved hvert bleieskift. Yppert, du sier at jeg burde komme meg til legen, noen tanker om hva det kan være?

Skrevet

Vet at jenter kan få streptokokker eller stafylokokker (husker ikke hva) i halsen og i skjeden. Niesa mi hadde det i skjeden. Hun klødde litt. Mener at det luktet og var litt grønnaktig og?!

Tror hun fikk pencillinkur.

Skrevet

Hmm, har vært litt gul/grønn aktig, men har ikke luktet. Tror jeg ringer legen på mandag i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...