Gå til innhold

HJELP!!!! Håret ramler av..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 4 mnd, og jeg ammer. Den siste uka så har jeg mista vannvittig mye hår, vet det kommer av amminga, men hvorfor mister vi håret, når slutter jeg å miste... Hva kan jeg gjøre ??

"snart hårløs":(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yeah. Du er inne i den "rette" perioden. Da jentungen min var 4 mnd, spurte frisøren (mens hun vasket håret mitt): "Du, hvor gammel er ungen din?" Da jeg svarte hvor gammel hun var, sa frisøren: "Ja, jeg ser det. Vasken er full av hår!" Det viste seg at når barnet er rundt 3-4 mnd gammelt, kommer mammas hårtap for fullt. Trøst deg med at det går over om noen mnd. Det jeg gjorde var å få hairextensions...

Skrevet

Helt normalt!

Håret begynner somregel å ramle av når barnet er ca. 3 måneder, enten du ammer eller ikke! Men du blir ikke snau. Men det kan dessverre ta en stund før det stopper. Gir seg somregel når barnet er 6-8 måneder.

Skrevet

Måneder????? oh lord, da er jeg snart skalla...spørs om ikke det blir løshår her og gitt:))) takk for svar:)

Skrevet

Samme her....har en snuppe på 4 mnd og jeg lurer ppå om jeg må kjøpe meg parykk, hehe......mister masse hår og det viser kjempegodt at hårei fremme/oppe på hodet er blitt tynt....føler meg helt grusom....men det kommer vel ilbake før eller siden....

heldigvis snart høst/vinter så jeg kan gå med lue, hehehe

:-p

Skrevet

Det kommer ikke av ammingen, men hormonforandringer i kroppen etter fødsel. Ammer ikke og røyter som en gal, stakkar sambo hoster hårballer om natten. Kjøpte en shampo hos frisøren som funket bra, husker ikke navnet, men den var fra kerastase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...