Gå til innhold

Skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig skuffet over besteforeldra til lillingen.

De tilbyr seg aldri å ha jenta på overnatting...

Jeg har spurt et fåtall ganger,som nå i dag..men neida,de har aldri tid...for de skal ut og hit og dit..

Jeg kommer meg aldri noen veier,sitter hjemme kveld etter kveld..er så usosial som det går å bli.. :/

Faren til jenta stiller heller ikke opp..

Det er så frustrerende..jeg trenger faktisk også et liv utenom hjem og barnet mitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke den eneste som har det på den måten da..ikke at det er noen trøst men...

Jeg har fått beskjed om at det er jeg som har valgt dette..og det er jo sant nok det!Så jeg har innfunnet meg med at jeg er alene,alene!Dem har jo sitt å styre med fa milien og,og det må dem jo få lov til:-)

Så får jeg heller bare bli superglad om noen skulle tilby seg en gang en dag:-)

Har funnet ei jente på 17 jeg da,som jeg kan spør-det er bare det at da må jeg handle inn bv godteri,ordne henne hjem-med taxi+betale for hjelpen-så det er sjelden jeg kan ta meg råd til det da..

Men du kan jo prøve på det da,hvis du vet om noen-så har du sikkert råd til det innimellom:-)

Ellers får du bare gjøre det beste utav det som er:-)

Skrevet

Skjønner godt at man blir sliten av å ikkje få noko hjelp av dei nærmaste el, barnefaren for den del, som er den som burde stille opp. Men det er som anonym nr 2 seier "man har jo valgt det sjølv (valgt å få barn), så da må man nok berre gjere det beste ut av det. Og som rådet anonyme gav, å prøve å finne ein person som kan passe på barnet, nokon man føler man kan stole på. No er ikkje eg i denne situasjonen kor eg ikkje har familie el. ein barnefar som stiller opp om eg har behov for det. Men eg er vel heller den type person som ikkje spør så mykje om hjelp til pass, annet enn når eg må jobbe da. Har vel vert ute ein gang dette året. Men eg skjønner deg jo godt da! Håper det ordner seg for deg etter kvart, at du kan få litt avlastning. :)

Skrevet

Ja,har jo selvfølgelig valgt dette selv..men blir likevell skuffet over bestemødre som skryter høyt og fint om kor flott det er å ha barnebarn,når folk spør..men når det kommer dit å stille litt opp for de,nei da er det ikke så fint og flott lengere..

Det som irriterer meg mest i denne saken er at jeg pratet litt om flytting da jenta var 6måndter,men det syns ikke de at vi skulle..det ville bli så stor avstand mellom dem og barnebarnet..hmm..

Slik det er nå kunne vi like godt bodd på månen..

Dagens syte innlegg.......må bare få det ut... :)

Koser meg stort med datteren min altså..men sku gjærne sett at man kunne vært litt voksen sosial også.. :)

Skrevet

du kan få hjelp av barnevernet.de kan finne avlastningsforeldre til deg. ellers har alenforeldreforeningen et fint oppleg det alenforeldre passer verandres barn

Skrevet

Har annen familie/gudforeldre som sikkert kan hjelpe til med pass,men ikke enda,siden hun er litt liten...

Skal nåkk bruke dem når hun bare blir litt større.. :)

Akkurat nå er det kun bestemødrene jeg ville ha brukt som b.vakt..

Skrevet

Skjønner godt at du blir sliten av dette :(

Er det ingen i vennegjengen som kan stille opp en gang i blant? Hvor i landet bor du hen da, kan jo hende noen her inne har lyst til å hjelpe deg.

Skrevet

Som jeg svarte i sta,ønsker jeg helst at bestemødrene ska passe jenta mi,sia hun er litt liten enda..

Er kansje litt sær,men slik er det nå en gang.. :)

Vet at jeg kan stole på de,hvis de bare gidder å passe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...