noche Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jenta mi på 3 har begynt i barnehage i høst (1 august) og har vært syk annen hver uke siden. flere dager hjemme med feber hver gang. har vært halsbetennelse, forkjølelse etc, men ikke trengt medisiner. Synes det vikrker ekstremt mye...har vært mye syk før, men nå går det i ett. noen som har erfaringer eller råd? vet ikke hvordan det skal gå med jobber etc.
Honningmelon Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Å ja, det er helt normalt. Var sånn hos oss også det første året. Var mer hjemme enn i bhg.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Det er nok helt normalt for mange barn ja..
Learning to fly Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 veldig normalt første året. Værst var det hoss oss fra desember og til midten av mars det første året. Men de var mer eller mindre syk hele høsten også...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Slik er det da barn begynner i bhg desverre :s
Gjest Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Samme her,, hun har gått 1 mnd i barnehagen og vært syk stort sett konstant siden hun begynte.. Har ikke måttet vært borte hver gang, men har vært forkjølet o.l. Nå er hun forkjølet og har øyebetennelse *oppgitt*
Mrs. X Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Syns det er litt enten eller jeg. Noen barn jeg vet om har vært veldig mye syke første året, mens andre nesten ikke i det hele tatt...
Plutselig_gravid Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Det er ganske normalt ja. Har vært heldig med gutten min. Har aldri vært noe problem. Men så var han aldri syk før han begynte i barnehagen heller:o) Vi er heldig.
Carnivale Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Ingen av mine unger som har blitt syke av å begynne i bhg faktisk. Men, vi har jo alle forskjellig immunforsvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå