Gå til innhold

Pila

Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Har du tenkt å fortsette å være bare Mor Theresas informasjonsside for alle som lurer på noe i hele verden men ikke gidder google sjøl, eller får du noe ut av å være her sjøl også? (Mulig Mor T fikk noe ut av å være seg sjøl, da..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg har utbytte av å være her; jeg får jo nyte ditt muntre nærvær.

DiB får meg gjennom oppgaveskrivingen, både på det ene og det andre viset. Óg jeg aspirerer til privatpraktiserende nonne, det er klart.

Skrevet

Hah, smiger kan få deg hur långt som helst... det kan kanskje nonnedrakt også, når jeg kjenner etter.

Skrevet

Hmh! Se dét, se dét. Jeg har alltid tatt deg for mer i lakk og lær-sjangeren.

Skrevet

Men det jeg egentlig skulle si (som ble borte i nonnepreiket) var at du jo faktisk må aspirere til noe Mor T-aktig siden du ikke kommenterer idiotene lenger, men faktisk bare gir info. Fatter ikke at det kan være spesielt givende, høres mest ut som en botsøvelse.

Skrevet

Det er mitt bidrag til en bedre verden. Ellerno'. Jeg får stort utbytte av sidene, om enn ikke på den måten man skulle tro.

Og så er jeg munter om dagen. Du, derimot, fremstår som litt gretnere enn vanlig - uten at det er noe mindre sjarmerende, altså.

Skrevet

Jøss, Pollyanna, har du røyka?

Jeg er ikke gretnere, men har ingen tålmodighet til overs...

Skrevet

Hmja, forsåvidt, men det er noen uker siden. Manglende tålmodighet og grettenhet i praksis går vel ofte for det samme? Men heit like fullt. Forøvrig er jeg usympatisk der det seg hør og bør - men det begrenser seg ofte til debatter om nakne negre som jager sine lesbiske mødre med øks og slikt.

Skrevet

Forøvrig, antar at du skriver om Dib siden det hjelper både på det ene og det andre viset - men at du aldri vil innrømme det, ikke engang om jeg lovte deg lakk, lær, nonner eller Doris Day, alt etter smak og behag.

Skrevet

Tsk, tsk. Sssh. It's oh so quiet.

Dessuten ble vi plutselig spebarnsmammaer for litt siden - sånn forbigående, og da blir det fort litt ekstratid hos computeren. Jeg orker ikke være konsekvent nesevis og gretten. Men kommer nok sterkere tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...