Gå til innhold

Noen som har lavt stoffskifte her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. for 6 mnd siden begynte jeg å slite med at fingrene mine stivnet og låste seg når jeg bærte tunge ting, men den siste tiden skjer dette bare jeg bærer en kaffekanne. Har hvert å tatt leddgikt prøve + masse andre prøver. Men alle de var negative. Så nå har jeg begynt å tenke at det kan være stoffskifte mitt som er problemet når jeg tenker etter er jeg bestandig trøtt og uopplagt, eier ikke energi, har søvnproblemer, hormonell, blir irritert av hver minste ting. Høres dette ut som lavt stoffskifte??

Må legge til at omtrent alle kvinnene på mamma sin side har lavt stoffskifte.

Burde jeg ringe legen å be han ta utvidet prøve av meg??

Er noen år siden sist jeg tok sånn prøve og da var den negativ.

Håper noen kan hjelpe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være det. Du bør være klar over at du kan være syk selv om prøvene viser at du ligger innenfor normalgrenser. Be legen om å teste om du har antistoffer, har du det, har du en aktiv hypothyreose(lavt stoffskifte). I min familie har vi det nesten alle, både menn og kvinner:p

Send meg pm om du lurer på noe mer:-)

Skrevet

Kan være greit å få det testet skikkelig. Har selv fått bekreftet for høyt stoffskifte, så må gå på tabletter i 1 år nå, så kanskje jeg slipper mer etter det. Si til legen at du mistenker stoffskifte, så vet han hvilke prøver som bør taes.

~©omane~: Kan jeg sende deg en pm elr? Hvis du har litt peiling på stoffskifte mener jeg... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...