Gå til innhold

Flere med klatremuser?? :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på åtte mnd er overalt nå, klatrer opp etter krakker og sofaen og bordet og alt mulig, er helt spinnvill, jo.

Her går det ikke an å ta øynene vekk et sekund, nei, hehe;)

Inne i den verste perioden nå syns jeg. Er jo gøy når de blir aktive, men det er så skummelt nå som de skal utforske alt men har null kontroll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ER en klatremus;-) hehehe...

Neida, vet hva du mener! Jenta mi har vært hyper siden hun var sikkert rundt gutten din sin alder og frem til nå... Er overalt og kan ikke sitte stille!! Slitsomt, ja;-)

Skrevet

Hihi, får ihvertfall god trening, da;)

*løper og løfter han ned fra krakken siden han ikke klarer det selv* :-/

Skrevet

Jepp. Hun er 15 mnd da, men likevel - man må følge med henne hele tiden! Hun kalles klatremusa i bhg. :-)

Skrevet

Hehe, litt ekstra trening blir det, jo;-)

MEN, det blir nok kanskje litt bedre med tiden... Min er bare hyperaktiv, så det roer seg nok aldri=P

Skrevet

Jepp. Å bestige bordet er en stor seier, da løfter han hendene over hodet, og jubler høyt... Dess høyere og farligere, dess bedre. Lurer på om jeg har fått en ekstremssport-spire....

Skrevet

jepp, min gutt på 16 mnd er også en klatrmus. Høyt og lavt hele tiden. Veldig gøy å klatre opp på salongbordet da. Jo høyere jo bedre her også.

Skrevet

Ja, min lille propell på 8 mnd er også overalt. Reiser seg opp overalt, og står og svaier. Mor blir jo mildt sagt nervøs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...