chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg har bestillt EL-tester på nettet (biligetester.no) Det tok 6 dager fra bestillt til de kom fram, tar det like lenge med G-testene? Jeg lurer på å bestille og viss de går 6 dager til jeg får dem så kan jeg bare bestille nå, har IKM om 13 dager=)
Saltlakris Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg bestilte graviditetstester fra billigetester på mandag denne uken, og hadde de i postkassa på onsdag
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Okay, da har det gått kjapt... da gidder jeg ikke stress med det før over helga eller noe=) Kan ikke ha de i hus altfor tidlig=) hehe
Babyønske �� Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg bestilte eggløsningstester og graviditetstester i to omganger forrige fredag, graviditetstestene kom på tirsdag og eggløsningstestene i dag (tror de har vært stoppa i tollen, derfor så seine). Og generelt er min erfaring at de er ganske kjappe på å levere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå