Truseprinsesse Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Vil bare si at det er en tråd på 2.trimester der folk sier at de savner deg sånn. Tenkte det var koselig å vite.
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 mener du meg? hønemor 85? isåfall så er jo det kjempe koselig! hva heter den tråden da? hvis det er meg du mener da:)hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 jeg fant tråden og det er desverre ikke meg de mener:)hehe men det hadde vært koselig hvis det var meg da!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Søkte nettopp på nicket mitt og fikk se at folk på 2 trimester savner meg, velger derfor og svare her da jeg ikke kan svare på 2 trimester for da blir jeg jo beskyldt for det ene og det andre... Men jo jeg lever og har det sånn veldig opp og ned, jeg sliter en del og venter på svar om jeg får samtaler med psykolog.. Det er utrolig koselig at mange her på bim tenker på meg/oss. Vi har og er igjennom en veldig tung tid, jula nærmer seg med storm skritt og den kommer til og bli tung, veldig tung, siden jeg hadde termin 22 desember... Men igjen takk for at det er noen snille godhjerta mennesker her som tenker på oss, det varmer så utrolig mye at dere aner ikke.... Klem
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 åh! hvorfor blir du beskyldt for det ene og det andre da?er de slemme med deg? det høres ut som om du har litt å stri med ja... du må huske på det at når man er nede så går det alltid oppover:) håper alt ordner seg for deg da hønemor_til_3_nydlige_ er ikke godt å gå rundt å ha det vondt... skal sende masse lykkestøv til deg:)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg oppdaterte de på 3 trimester etter jeg mista Andreas og det blei vel litt mye for enkelte (anonyme) Og da blei jeg beskyldt for og ha dikta opp at jeg mista Andreas og diverse... Takk for det, ja håper det går oppover, sjøl om det kan ta tid og komme seg på beina igjen, vil alltid måtte leve med savnet, må alltid leve med et barn for lite, det er vondt, så innmari vondt:( Klem
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 æsj...det er altså noen anonyme som kan ta lang renna fart og hoppe og drite i havet.. uff...ikke bry deg noe om dem... skjønner at det er veldig vondt og smertefullt for deg, og jeg håper indelig det ordner seg for deg altså....
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Ja jeg prøver og ikke bry meg, men er ikke alltid så lett, er utrolig sårbar, er snart 2 mnd siden han blei født:( Men jeg har jo to barn her på jorden som jeg må være sterk for, så jeg kan ikke legge meg ned lissom.. Også har jeg en nydelig englegutt i himmelen:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 nei det er ikke alltid like lett å ikke bli påvirket, spesielt hvis man er sårbar fra før av... ja du har to andre barn du kan være sterke for og det er jo godt på en måte, for det kan jo hende du hadde vært ennå mer nede hvis du ikke hadde hatt dem.. men som sagt, jeg ønsker deg utrolig lykke til og håper virkelig det ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå