Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Tenkte å knipe igjen i 2 uker til, men har hatt ganske vonde og regelmessige kynnere i hele dag. Vet jo at det er helt normalt, men det var akkurat sånn det begynte sist gang også. Noen som har hatt dette og så har det gått over igjen?
tre+en=4?? Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Heisan! Har holdt pá sánn i over en uke ná jeg og... og det er enda to mnder til termin... Jeg har to fra för og gikk over tiden med begge... sá jeg lurer litt pá hva dette betyr... Har aldri hatt det sánn för. Var ikke akkurat noe bra svar til deg... :-) Men jeg lurer litt jeg og. Háper den lille holder seg der den skal i noen uker til :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Godt å høre:) Får satse på at det bare er modningstegn.. 1. mann kom 14 dager før, så det er jo bare 2 uker til. *Kniper igjen* Lykke til for dere også
mamma til s@lma Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Hei:) Det trenger overhodet ikke bety noe, vet du.. jeg har hatt regelmessige, onde kynnere helt fra uke 20 ca, var til og med henvist til gynekolog pga dette, og nå går jeg i 39.uke og skulle ønske jenta hadde kommet nå når som helst..det er nok bare modning, men om du er veldig bekymret ta kontakt med legen og be de om å få det sjekket.. det er ikke sikker de hadde gjort noe for å stoppe fødselen om den hadde kommet i gang nå, hvert fall det fortalte min jm da jeg spurte ( var da i uke 36 jeg, ventet innmari lenge på time hos gynekolog), men det går an å forsøke, bare for å roe seg ned.. Lykke til, uansett om babyen din kommer nå eller senere så er den allerede " ferdig " skapt og hadde klart seg mest sansynligvis helt fint.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg har også hatt det slik i flere uker,.. Trenger ikke bety fødsel, men dersom du er bekymret og med tanke på tidligere erfaring ville jeg kontaktet føden dersom det ikke gidde seg. Lykke til!!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 jeg har oxo hatt regelmessige kynnere i d siste, som har gått over.. men har bare 4 dager til menstermin og 12 til ultermin, så håper de blir snart rier:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Takk for svar, jenter:) Avventer og ser hva som skjer. Vil den ut så er det ikke så mye å gjøre med det akkurat... Men jeg kuler ned og slapper av, så kan det være det gir seg:)
JohnFredrik Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Hallo:-) Jeg har gått med kraftige kynnere i over 6 uker. Ganske olagsomt, men det set ikke ut som om han vil ut enda. Han har god tid... Har termin om 18 dager, så det skal bli spennende å se om jeg må gå til terminen sånn som dette. Klarer jo ikke å fungere skikkelig for tiden. Håper det hele snart er over. Slapp unna med begge de to andre. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå