Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Synes dere det er rart at jeg blir irritert for at samboer drikker hver helg? Han har vært ut på byen hver helg siste halvåret, og jeg har sittet alene stort sett bestandig. Nå i kveld så skal han for en gangs skyld være hjemme (en kompis av ham kommer ), men må alikavell drikke. Jeg spurte om det virkelig var nødvendig, siden han for en gangs skyld skulle være hjemme ei helg, og han ble drit sur. Kan liksom ikke forstå at det skal være så vasnkelig å vokse av seg den helgefylla! Det skal sies at han bruker lang tid på å forberede seg for å bli pappa, og det virker som om han til stadighet er i fornektelse om hva som skal skje. Er en smule frustrert her..
snartgift.no Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Syns ikke det er rart.. Hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 26 år, men oppfører seg som 16 innimellom slagene her.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Rart at du ikke eksploderer på ham, sier nå jeg! Jeg blir irritert på min mann, og han tar seg bare et par øl hver helg. Men jeg synes det er noe forbannet tull at man skal være NØDT å trøkke i seg alkohol bare fordi det er helg. Unødvendig. Tør ikke tenke på hva jeg hadde sagt hvis han skulle på byn hver helg! Blir frustrert på dine vegne.. Håper han tar seg sammen snart, da. Blir ikke noe kjekt hvis han skal holde på sånn når babyen er født også. Lykke til )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 samboern min er 24 og før han møtte meg var han ute hver helg.. gjerne fredag og lørdag... Men han sier at ikke har behov for det lengre.. Han har vært ute 1 gang uten meg på godt over 1 år, og det var i forbindelse med jobben. Vi har tatt oss en tur ut, men alltid dratt sammen og ikke vært så lenge på byen. . . Jeg kjenner overhode ingne behov for hverken festing eller alkohol.. Men det er meg da. Tror jeg hadde syntes at det hadde vært litt stusselig å sitte alene helg etter helg... Men sambo tar seg gjerne et par pils i helgene, og det har jeg ingenting imot. Eneste er at det alltid må være alkohol når vi er til mine foreldre i helgene, og DET irriterer meg. Da er det liksom ikke bare et par pils! Men det er jo pappas skyld da, at han tror han må servere masse alkhol pga sambos alder, og sambo syns det er frekt å si nei. (UENIG I DET DA:). hehe. Men det har bedret seg litt da.
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Forstår godt at du er frustert. Det hadde jeg også vært. Har desverre ikke noen gode tips, men du kan jo høre med lege/jordmor hva du skal gjøre...... om de har noen tips......... og så kan det være godt for deg bare å få snakke ut om det. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Ja det skjønner jeg er irriterende, det er unødvendig å dra på byen hver eneste helg. Man er da to om dette! Samboeren min synes ikke det er noe gøy å dra ut når vi ikke kan dra sammen, så da blir han heller hjemme. Men han tar seg gjerne noen øl på kvelden i uka og han da....men det er aldri "helgefylla" liksom. Men er glad i øl og drikker gjerne det 4-5 dager i uka. Det er helt greit for meg, innimellom kan jeg ikke fatte og begripe at det liksom er så jævla viktig med den ølen hele tiden, men det er en slags kos da, noe godt. Jeg propper i meg godis, han tar et par pils! Men, synes du har lov til å si ifra ja...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Min var slik , og han var 30 år, men når vesla ble født stoppet han helt. Ikke sikkert din gjør det, men hos oss var redninga; ungen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå