Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 3 uker over ikm,meen begynta å blø idag =(=( snufs =(=( alt håp ute for denne gang da!! trodde seriøst jeg var gravid siden jeg hadde så mange symptom hehe syklusen var på 35 dg,hvordan blir det nå ang el å sanne ting??
Gokkel 15pp Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Nei jeg kan ikke gi deg et svar, men kanskje jeg kan trøste? Og så sååå lenge over ikm da,
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 takk =) ble litt deppa ja =( hadde sååå mange symptom med... holdt på lenge du da?
Gokkel 15pp Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Er i 7 pp. Er det ikke merkelig du, Førstemann han var ikke planlagt, og det passet litt dårlig at han kom når han gjorde, men like høyt elsket og ønsket for det altså. Men nå når man virkelig ønsker og har ressurser til en lillebror eller lillesøster - da lar det jo vente på seg. Naturen er merkelig.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 off kjipt da =( ja det er det jeg og har sittet og grublet over,er så mange så får som ikke er planlagt,og når en først skal planlegge så går det laang tid hehe moder natur er rar azzo hehe men men,en får vel berre ta tiden til hjelp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå