Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 har et veldig godt forhold til mamma på en måte.. men på en annen måte må jeg alltid "jatte" med ho.. har også en storebror.. som er gift med en dame som ingen egentlig liker.. ( hun eier faktisk ikke oppførsel..) men det har jo gått seg til det også da.. De har en datter som de ofte trenger barnevakt til.. mamma har passa hun mye.. selv om de egentlig ikke skal noe.. bare sove o.l.. Hun har også passa min noe.. men nå har hun passa henne til de så mye at hun er lei barne pass.. og det er i og for seg greit.. men hun sier ikke noe til de.. kun til meg.. hun tør ikke si ifra til broren min.. men når jeg spør- ( og da trenger jeg barnevakt.. som jobb intervju o.l...) så er det mye om og men.. om fredagen hadde hun glemt at hun skulle passe han tilog med.. og var på vei ut døra.. Og når broren min prater dritt om meg.. ( hun forteller meg alt han sier..) så bare jatter hun med han.. og sier ikke ifra hvis hun ikke er enig.. Og til meg sier hun masse dritt om han.. ( han er en god fyr.. men har forandret seg mye etter at han ble sammen med den nye dama.. jeg og broren min hadde kjempe god kontakt... men hun forandret det.. ) Var hjemme hos mamma i stad.. og jeg har også en liten søster på 10 år.. hun er flink til å strikke.. og skulle se om det passet rundt hodet på min gutt.. og min gutt er veldig aktiv.. og ho med strikkepinner oppi hue på han flere ganger.. og jeg sa ifra.. ( redd han skulle få de i øya... ).. og til slutt ble jeg litt irritert.. og sa noe som " kan du slutte nå, han kan få de i øya.. og han skal ikke ha det like vel" ( det= det du strikker)... det var noe blått med rosa på.. ja.. akkurat det VAR stygt sagt av meg.. men ble så irritert.. Så begynte ho å gråter.. og jeg gikk opp å sa unnskyld.. kommer ned å da sier mamma "åh, jeg blir så irritert på deg at jeg bare vil gråte"... da sa jeg .. " gjør det da vettu".. så gikk jeg!! Er sååå lei av å følge hennes pipe HELE tiden!! DRITT lei!!! Begynner å gråte for ALT!! Hvis man ikke gjør ditt og datt er man syk i hodet.. ( blant annet at min lille gutt ikke har fått smake is før han var ca 7 mnd.. ) MASSE MASSE:.. uff.. jaja.. fikk letta hjertet litt..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 skjønne godt du e trist=( sende en klæm fra nord t deg! har desverre inga råd å gi deg anna enn at du har berre ei mor og en bror! bli vænna me di før det e førseint! vær glad i familien din og ta lillesøstra di me på shopping en dag og vis at du e gla i ho! ho e sekkert kjempe såra! det e ikkje bra før ei lita tante på 10 år!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Takk for svar.. vet ikke om ho ble så såra.. men ho har lært at tårene hjelper.. ho er kjempe kjempe bortskjemt... og vant til å dreie mamma og stefaren min rundt lillefingern...
Mamman til M&E Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Sender deg en trøsteklem. Moren din høres ut som om hun er ekspert på å få deg til å ha dårlig samvittighet, noe du må prøve å jobbe med. Dvs du må prøve ikke å la henne få såre deg så mye selv om jeg vet det er vanskelig. Du fortjener bedre! Du sa unnskyld til søsteren din og det burde være bra, ikke at moren din etterpå skal gjøre det værre for deg. Blir litt irritert på dine vegner må jeg innrømme :-( Uansett, prøv å ikke ta det så innover deg :-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Takk til dere som svarte! Ja, søstra mi og jeg skværa opp.. var jo egentlig ingen stor sak.. men ble jo liksom så mye mer når mamma begynner... Og nå hører jeg sikkert ikke noe før jeg sender melding.. så tenkte å prøve å vente litt nå .. og se Men jeg klarer jo aldri å vente.. hehe.. jaja.. burde vel være vant til mamma nå... men men.. ho er jo verdens beste mamma å da.. men man ingen er jo perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå