Stinamedgogutten=) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 tok en test den 2/9. den var negativ. i dag har jeg tatt 2 positive....har aldri fått positiv test før....jeg er så glad....kan jeg juble? jeg er usikker på om jeg kan slippe jubelen helt løs:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 jeg tror du kan juble.. positiv test er positiv test gratulerer så masse....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 GRATULERER så mye og lykke til med den lille=)
Lillen78 Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Gratulerer og lykke til med den voksende magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå