Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Kjøpte den på clas ohlson jeg, kjempefornøyd. Den var jo best i test åsså så billig også da!! MEN. jeg er absolutt ikke fornøyd med den. Tok meg litt tid før jeg forsto jeg måtte ta den av ladern når den var ferdi lada, ellers stengte den seg jo. Så fornøyd når jeg fant ut det, da var det problemet løst. Så kom neste problem, stiller å stiller på den derre vox greia. Endeli innstilt slik at den slår seg på når barnet lager lyd, men når den har slått seg på så står den jo på å durer hele tia, stiller ned vox igjenn og igjenn og tilslutt får vi den fint sånn at den stenger seg igjenn når det blir roligt på rommet. Men da er den jo stilt så lavt at den slår seg ikke på før barnet skriker høyt. Da er jo allerede vesla kjempevåken da. Er det bare min babysitter så er så teit, eller er det andre som irriterer seg grønn? Kommer vel til å kjøpe meg ny snart tenker jeg, stoler ikke på den når den er sånn!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Har også irritert meg grønn på den. Men nå funker den fint. Tok en stund før vi fant ut av det(ca 6mnd!). Vi har babyenheten 1,5 m fra sengen hennes og vox er stilt ca 3/4 av det man kan skru den på.. litt vanskelig å forklare. Hehe, da vi endelig fant ut hvilken følsomhet som var bra, tapet jeg likegjerne fat voxhjulet. Nåde den som uordner voxen altså! Vi har byttet en babycall da den ikke slo ut som den skulle. kan jo prøve å bytte den også, kan være noe galt på den dere har. Ellers er det viktig at den står litt unna babyen, at man finner en kanal det ikke er for mye annet støy på og at voxen er fininnstilt. det siste er det vanskeligste, er bare litt om å gjøre før den blir for følsom eller for lite følsom.. Man kan jo ikke ha den sånn at den står og skurrer hele tiden, man blir jo gal. Er du ikke fornøyd med den, og ikke finner ut av det så ville jeg krevd pengene tilbake. Har forresten hørt mye fint om super nova, men den er jo en del dyrere da. Men hva skal man med en billig babycall som ikke funker? Håper dere finner ut av det. Lykke til! Den er super når man først får den til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå