Gå til innhold

Hva serveres i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det hjemmelagd burger med pommes frites og salat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her blir det taco med HOT SAUS:) hehe...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

I kveld blir det moussaka med en deilig gresk salat til. Er så enormt begeistra for fetaost for tida...Mmmmm!! =) God lørdag, damer!

Skrevet

Baconcheese burgeren med pommes frittes er nettopp fortært, og godteblandingen, potetgullet og brusen står klart til kvelden :-) Veldig sunn kveld her i Trøndelag :-))

Skrevet

jeg skal lage deilig kjøttdeig fyll m div. ting oppi som jeg hiver oppi pitabrød:)

Skrevet

her blir det også taco med sterk saus til meg og mild til samboern. lager noe enkelt siden han har jobba i 9 timer og skal på jobb igjen i kveld. Og ikke nok med det, jeg klarte å gå meg litt bort i skogen i dag så turen med hundene ble nesten 3 timer isteder for 1 time. god lørdag

Skrevet

Her blir det nokså enkelt; pølse og pommes frites etter samboeres ønske.

I morgen blir det deeeilig hjemmelagt lapskaus :))

Skrevet

Middagen er nettopp fortært, i dag var det siste rest av kjøttsuppa vi lagde på onsdag. Til i kveld har vi handlet inn litt ost og kjeks, pluss gulrot og stangselleri med dip, mmm jeg har virkelig fått smaken på det ;)

Skrevet

Her blir det får i kål.

Samboer lager middag. Han har mast om får i kål i en uke. Endte opp med å lage det selv. Så nå vet jeg hva det blir til middag de neste tre dagene også.

Skrevet

I kveld har vi bedt oss selv til mine foreldre på middag! Hehe! Vi har litt slunkne lommebøker for tida,så det var en grei løsning i dag. Vet vi får deilig biff!! :)

I morra skal min kjære samboer lage middag. Da blir det indrefilet av svin. Deilig.

Skrevet

Hjemmelaga biffsnadder :D Med soppsaus,bernesaus,chips,salt og grønsaker :D

Skrevet

svinesteik med fløtegratinerete poteter. mmm..

Skrevet

Taco:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...