Gå til innhold

Flytter inn hit jeg...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er jeg 28+0 og flytter inn her,står at man hører til 3 trimester fra 28+1,men sniker meg inn likevel jeg. Helt utrolig at jeg har kommet så langt etter en tøff start på svangerskapet. Hadde MA i februar,men ble gravid igjen etter en mens,fikk store blødninger i 8 uke,hematom (blodansamling) i livmor og diagnose truende abort. Blødde frem til uke 18 ca. Har ikke hatt problemer etter det, heldigvis. Het før solstrålen og senere solstrålen&julemirakelet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være, håper alt forløper greit nå da på siste "reisen" Dette trimesteret går kjempefort!!!

Lykke til!

Skrevet

Velkommen etter ... jeg har sett ettr deg=) kjempebra at vi er kommet så langt... nå er det ikke lenge igjenn gitt=)))

Skrevet

Nei, det er ikke lenge igjen,begynner å få litt panikk jeg da,men har enda litt tid igjen til å ordne resten.

Skrevet

Velkommen - jeg gjorde som deg og flyttet inn torsdag :)) termin to dager før deg. Flott at det går så bra med deg nå!! Nå har vi bare sisterunden igjen.

Skrevet

heihei..flere kjente..det er bra...når man tenker tilbake så har enkli tia gått ganske fort syntes jeg..syntes ikke det er lenge siden alle inleggene dine med blødninger å ille ting...men nå er vi snart i mål...:)

Skrevet

Velkommen hit=)

Lykke til videre.

Skrevet

Har nesten glemt blødningene jeg nå,nesten bare....vil ikke ha tilbake de første 4 mnd av svangerskapet nei,var vel i uke 20 ca jeg begynnte å nyte svangerskapet og turte å slippe gleden og forventingene helt løs. Nå er det bare å tenke på fødselen, grøss og gru...........

Skrevet

veklommen inn:O)husker deg og julemiraklet ditt ja:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...