Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hei! Nå er jeg 28+0 og flytter inn her,står at man hører til 3 trimester fra 28+1,men sniker meg inn likevel jeg. Helt utrolig at jeg har kommet så langt etter en tøff start på svangerskapet. Hadde MA i februar,men ble gravid igjen etter en mens,fikk store blødninger i 8 uke,hematom (blodansamling) i livmor og diagnose truende abort. Blødde frem til uke 18 ca. Har ikke hatt problemer etter det, heldigvis. Het før solstrålen og senere solstrålen&julemirakelet.
Tussa og Sofie Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Velkommen skal du være, håper alt forløper greit nå da på siste "reisen" Dette trimesteret går kjempefort!!! Lykke til!
Adriansmor med tulla Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Velkommen etter ... jeg har sett ettr deg=) kjempebra at vi er kommet så langt... nå er det ikke lenge igjenn gitt=)))
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Nei, det er ikke lenge igjen,begynner å få litt panikk jeg da,men har enda litt tid igjen til å ordne resten.
brummemamma- Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Velkommen - jeg gjorde som deg og flyttet inn torsdag ) termin to dager før deg. Flott at det går så bra med deg nå!! Nå har vi bare sisterunden igjen.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 heihei..flere kjente..det er bra...når man tenker tilbake så har enkli tia gått ganske fort syntes jeg..syntes ikke det er lenge siden alle inleggene dine med blødninger å ille ting...men nå er vi snart i mål...
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Velkommen hit=) Lykke til videre.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Har nesten glemt blødningene jeg nå,nesten bare....vil ikke ha tilbake de første 4 mnd av svangerskapet nei,var vel i uke 20 ca jeg begynnte å nyte svangerskapet og turte å slippe gleden og forventingene helt løs. Nå er det bare å tenke på fødselen, grøss og gru...........
prøvekluten+3små Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 veklommen inn:O)husker deg og julemiraklet ditt ja:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå