melkekua™ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Noe nytt på skravlefronten? Jeg har vært så trøtt om dagen at jeg ikke har orket å være innom, men nå glimter jeg til ) Fått lest noe mer?
Monajenten Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Selvsagt har jeg det;) Hvordan går det med embla, mamman og spiren?? Vet du, jeg har vært sliten og trøtt i det siste selv, og har heller ikke fått lest noe særlig. Er ikke i en musikkfase, skriver mye sanger og synger masse istedenfor å lese;)
melkekua™ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 ;o) Med Embla går det bra, hun koser seg i barnehagen, trasser til tider.....trassalderen kommer jeg visst ikke unna ) Med mamman går det også bra, bortsett fra veldig trøtt. Magen vokser og vokser. Var på ul for 2 uker siden, den lille gjemte seg så vi kunne ikke se kjønn. Vel, vel...skal være fornøyd så lenge alt står bra til med den lille. Den lille i magen sparker og sparker, morro å kjenne. Jeg holder fortsatt på med bok nummer 3 med søstrene. Er en evighet siden jeg begynte på den.
Monajenten Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 For en liten luring inni der da;) En Emil eller Ronja kanskje:-p Gleder meg masse til å lese om de igjen, har enda ikke begynt på Rachels ferie, men har ikke lyst å begynne før jeg føler at jeg kan bli ferdig med den på noen dager liksom, og det har jeg IKKE ork til nå for tiden. Trass er en fin ting:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå