Gå til innhold

Nå må noen hjelpe meg fort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akuratt tatt en clear blue graviditets test. den vannrette streken er sterk. den loddrette er nesten som en skyggestrek. hvis man ser rett på testen ser man det ikke, men hvis man legger godvilja til kan man skimte noe...

Problemet mitt er at jeg skal ut i dag og hva skal jeg da gjøre? Har jo s lyst til g ut med jentene.. Hadde det vært et soleklart kryss hadde jeg holdt meg unna alkohol... Men hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville holdt meg unna alkoholen. I alle fall hvis det er slik at dere prøver å bli gravide og at det nå er en sjangse for det.

Lykke til! :o)

Skrevet

Tok du morgenurin prøve?

Hos meg var det også en VELDIG svak strek første test. Dette pga at kroppen produserer lite hormoner som vises på testen i begynnelsen sa legen.

Etter ca 1 uke tok jeg en ny test på legekontoret der det først ikke kom noen strek, så en veldig svak en som vare ble sterkere og sterkere... Så da var jeg jo gravid, selv om jeg tvilte selv på hjemmetesten..

Hadde nok tatt det med ro når det gjelder alkoholen. På pakningsvedleggene står det jo også at en svak strek = gravid.. Og det det beste er å ta test på morgenurin for da er det mest hormoner i urinen...

Lykke til :)

Skrevet

Jeg tok en test akuratt. Herre min dette er vannskelig.... Hva slags undskyldning skal jeg ha for å ikke drikke. Jeg har jo prata med dem i dag og til og med vært sammen med dem... sagt at jeg gleder meg til fest med dem igjen.

men den er så svak at jeg vet ikke helt om den er der i det hele tatt eller om jeg omtrent ser syner..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Gratulerer - du er kanskje gravid=) Hold deg unna alkoholen i kveld, skyld på f. eks uggen mage/dårlig form/hodepine e.l.. Min test var akkurat likedan da jeg var gravid, så det kan nok virke som du har noe på gang der... Kos deg ute med jentene - fest kan det bli selv om man ikke tar'n heeelt ut med alkohol=)

Skrevet

hehe må le.. sånn var d med meg også, jeg tok en siste fest den lørdagen alikevel.. men hadde nok ikke gjort det igjen... hadde ikke noe dårlig samvittighet faktisk, men man får det nok hvis man mister. Jeg mista første gang, da hadde jeg ikke drikki noe, men drakk andre gang og mista ikke så kanskje d hjalp. hehe men uansett burde du finne på noe annet.. men skjønner deg godt. jeg er fryktelig glad i en fest og tok laaang laaang tid før d gikk opp at j ikk e kunne være med uten å drikke... uke 21 nå..

Skrevet

Jeg fikk også en helt svak svak strek, og jeg var gravid. Jeg hadde nok droppet å drikke meg full i kveld. Du kan jo dra ut drikke 1 lite glass vin så skylder du på hodepine...

Skrevet

Gå inn på pernille.info.

Jeg hadde også svak test forste gangen. Der har de flere eksempler på svak test, men som likevel er positiv. Kanskje du blir litt klokere om du ser på de testene der.

Lyke til:)

Skrevet

Jeg hadde holdt meg langt unna alkoholen. Hva med å finne en eller annen unskyldning som at du ikke er helt i stryken i dag og derfor ikke orker noe alkohol.........? Eller en eller annen unskyldning som er mer troverdig........

Men så lenge at det er en mulighet for at du er gravid så ville jeg holdt meg langt unna. For det er forbundet med skader på fosteret om mor drikker alkohol allerede tidlig i svangerskapet.

Skrevet

min test var også veldig svak -men positiv...ventet en ukes tid og da var den tydeligere positiv...hadde ihvertfall holdt meg til et lite glass rødvin-men blitt m allikevel;)

Skrevet

stikk på vaktapoteket og kjøp en digital clearblue...der står med ord om man er gravid el ikke..syns disse var supre,så slipper man å tolke streker;o)

men i hovedregelen er jo en strek en strek da;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...