Gå til innhold

sinnsyke smerter i lysken...

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har altså så vondt i lysken i dag også... Hadde skikkelig krampe i høyre side (og delvis venstre) i hele går kveld samt store deler av natta! Og i dag startet det på igjen. Klarer nesten ikke å gå, må gå krum-bøyd liksom...

Er det fordi at babyen kanskje ligger på en nerve eller noe? Det stråler også nedover låret og bak på ryggen...

har 5 dager igjen til termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det er som jeg skulle skrevet innlegget selv. Har også sinnsyke smerter i lysken, og har 3 dager igjen til termin. Jeg har tatt opp dette med legen min og han mener at det kommer av bekkenløsningen jeg sliter med. Men jeg vet ikke helt om jeg stoler på dette, for jeg er øm når jeg tar på huden rett over lysken og det verker og gjør kjempe vondt.

Men siden vi er flere er det nok ikke noe å engste seg over :-) Jeg har selv trua på at det er ungen som presser på noen nerver eller noe slikt nedi der. Har fått bekreftet at hodet er godt festet.

Så får håpe vi begge føder i løpet av kort tid, bli kvitt smertene, og få vår lille i armene.

Lykke til og god bedring :-)

Skrevet

Ja det er det jeg også tror at det er mulig at han ligger å trykker mot noen nerver... Men fy så vondt altså... Hodet er festet her også. (for 1 uke siden)

Ja jeg bare venter på å få rie vondt:) hehe...

Lykke til og god bedring til deg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...