Storebror & Lillesøster Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Han vil ikke legge seg lenger og han som var SÅÅ grei og legge,han la seg og sovna med en gang,men nå hyler han med en gang han blir lagt i senga,har gjort det den siste uka nå,og de 2 siste dagene har han vært likedan når jeg skal legge han på dagen,virker som om han ikke "liker" senga lenger,våkner etter han har sovna og hyler,har ikke feber eller noe slikt,ikke er det tennene heller,blir helt frustrert. Er det bare en periode eller hva kan det være??? Noen andre som har hatt det slik? Han er 8 mnd.
Storebror & Lillesøster Skrevet 22. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2007 dytter denne,skjer det samme i kveld,fikk lagt han 1 1/2 time senere enn vanlig,og nå er han alt våken igjen....hva kan det være? Frustrert mamma nå..........
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Junior her kan være sånn i perioder, men aldri mer enn ett par dager... Er kanskje tenner som er på vei?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Tenner på vei? Min datter bli ganske så umulig med leggingen når hu nhar tenner på gang. Ellers er det bare og holde ut. Dette går over uansett hva det er. Kansje han bare tester deg litt? Vent noen dager og se om det ikke blir bedre, gjør som regel det :-)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Snupps er sånn nå (7 1/2 mnd)... .. men nå har den vært en uke eller sånn...vil ikke legge i senga, så sovner hun i ermene mine(med pupp pg flaske og sang....) så "sklir" jeg henne over til senga. Våkner hun etter 2 timer med HYYYYLL og SKKKRRRIIIKKK (skulle tro at hun ble stukket av en veps eller noe!) Så kjedelig! :-/
Lille søtnos Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Akkurat dette skjedde hos oss også. For noen måneder siden ville hun ikke legge seg verken i sengen eller på tur i vognen. Fikk småpanikk hver gang. Det varte i flere uker, men gikk over. Nå er det lett igjen. Vi var veldig konsekvente på fast leggetid hele perioden, men det var en liten kamp. Når vi hadde lagt henne var det også viktig å ikke ta henne opp, men å trøste henne i sengen. Her hadde det ikke sammenheng med tenner, men med at hun var i en fase der hun skulle erobre verden på en og samme dag Skulle tro at det vil gå over hos dere også, men jeg vil anbefale å holde på rutinene deres underveis.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Han har forstått at han kan påvirke verden rundt seg! Rett og slett tegn på egen vilje og en liten porsjon trass..??
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2007 Ja det er det jeg føler at han er inne i en periode og skal prøve meg ut,men er veldig mammadalt også,det snudde om plutselig,så nå må han se meg hele tiden,ellers griner han. Føler jeg har været konsekvent når jeg legger han,sier god natt og går ut mens han skriker,er inne og gir sutten men da skriker han bare enda mer når jeg går,hikstgriner av og til så da føler jeg ikke det er så lett og la han ligge får så vondt av han da,så har tatt han opp de gangene det er veldig ille,ogh da får jeg så vondt i hjertet,men vil heller ikke gjøre dette til en vane,for da vil jo det bli ett nytt problem. Ikke enkelt,men godt og høre at det er normalt,blir så frustrert når jeg ikke vet hva det er og han virer frisk og ikke har vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå