Misses*fødeklar* Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 ...og tisser hele tiden. Jeg er 3.gangsfødende og er 16+0 i dag. Jeg har lurt litt på det kan være en UVI på gang. Noen som vet om en slik infeksjon kan føre til flere kynnere? Kan jo legge til at jeg har vært på nattevakt i natt - og ikke sovet noe særlig etterpå. Skal på igjen i natt.... Kynnerene kjennes i deler i magen og ryggen.
¤Stjerneskuddet¤ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg har det akkurat likedan. Ringte til føden idag,for jeg ble så bekymret,men de sa at det sikkert var livmoren som bare vokser. Hadde UVI for en mnd siden. Kjenner ganske kraftige murringer i mage og rygg som kommer ganske ofte nå + at jeg må tisse hele tiden. Kan det komme av en UVI tro??? noen som vet?
Dezi Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 I følge legen min kan uvi føre til mere kynnere i alle fall. Synes det er litt rart at føden bare avfeier det med voksende livmor når du er 3 gangsfødende, ikke bra med så mye kynnere så tidlig. Bør vel ikke jobbe nattevakt lenger da? Jeg er delvis sykemeldt nettopp pga av mye kynnere, fikk de fra uke 18 denne gangen, mye tidligere enn første gang.
Misses*fødeklar* Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Takk for svar ;-) Jeg tok en tur på legevakten med en prøve. Følte meg litt hysterisk, men tenkte at det er jo bedre å sjekke en gang for mye. Når jeg snakket med dem presiserte jeg at jeg ikke trengte noen legetime, bare sjekke urin. Alt var ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå