Gå til innhold

Hjeeelp meg med nynorsk...!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skal skrive nynorsk stil om Håvamål. kjenner jeg svetter med en gang jeg åpner boka..

 

noen som er flinkiser på dette området som vil hjelpe.. thihihi..

 

skjønner ikke hvorfor man må holde på sånn her år etter år og aldri lære seg:P

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva trenger du hjelp til?

Skrevet

retting rett og slett.. sitter bare å tipper hele tiden.. har jo lille snuppa som styrer som en gal på gulvet her sammen med meg:P

Skrevet

Jeg kan godt lese gjennom det? Skal ut nå, men kan gjøre det senere i kveld?

Skrevet

Kan sende det på PM til meg også. Er lærer i norsk med nynorsk ;-) Kan se på det litt senere.

Skrevet

tuuuuuusen takk... :)

 

er litt svårsk på en måte.. men ska skrive det ferdig til i kveld så kan jeg sende det over.. :)

 

har ikke innlevering før 3 okt, men greit å bli ferdig en gang liksom..

 

får noia av dette...

Skrevet

He he, er veldig mange som overdriver nynorsken sånn at det nesten høres svensk ut.

Kan ikke garantere toppkarakter, men skal luke vekk de verste feilene i hvertfall.

Skrevet

Da får du eksperthjelp via Spetakkel da! :-)

 

Når jeg gikk på videregående så fikk jeg betalt for å hjelpe de andre i klassen med nynorsken! :-) Men det er noen år siden, så ta imot tilbudet fra Spetakkel du! :-)

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...