Ønsker-en-til Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hehe..bare lurer på om det er andre førstegangsgravide som har fått tydelig kul på magen? Jeg har ikke kjangs lenger å skjule graviditeten..Men føler dette er så tidlig ifølge bøker og dere andre....?
2 tette - med flette Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Kommer jo an på hvor langt du er på vei det da.. hehe Jeg har stor kul på magen jeg, men jeg er jo 25 uker på vei og da..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 jeg har stor kule på magen - 18 uker. Har hatt kul endel uker nå.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg gikk opp 3 kg nesten med en gang, og alle så dat allerede i uke 8... Fikk "gravidmage" med en gang, og var ikke innom stadiet hvor jeg bare så kvapsete ut. Har flat mage til vanlig, da. Nå er jeg i uke 19, og hår gått op 8! kg. Men er stort sett bare på magen. Har skikkelig kul.Vet jeg har gått opp mye i forhold til det som er vanlig, men har spist normalt, og trent 5-6 dager i uken som jeg pleier, så føler meg trygg på at det bare er "babykilo", og regner med de går fort av igjen. Blir spennende å se om jeg går opp veldig mye, men har liksom ikke trua på det, siden jeg er såpass slank vanligvis, og veldig aktiv. Kanskje det bare kommer i jevnere tempo??? Lillegutten i magen skal iallefall ikke lide under av at jeg bekymrer meg for vekta:-)
Ønsker-en-til Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Hehe..er 15 uker snart:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå