Yrha Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har aldri skrevet takkekort før, og finner jammen meg ingen som jeg har fått heller! Hva skriver man? (takke for barsel- og dåpsgaver)
snartmammapåny Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Gjorde det kanskje litt enkelt vi,men enkle er ofte det beste;) Skrev: Kjære xxxxxx Takk for gaven! (eller gavene tild e vi hadde fått både barsel og dåpsgave av) Hilsen xxxx, xxxx og xxxx
Kirsebæra Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 takkekortene fra såpen ble veldig forskjellige....ble noe slikt som Kjære Tante Lillan Tusen hjertelig takk for (å så d han fikk) som jeg fikk til dåpen min den 18.03.07 mange klemmer/hjertelig hilsen/stor klem fra Elias
Økologisk_knekkebrød Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Vi hadde felles takkekort for barselgaver og dåpsgaver. Skrev enkelt og greit "Tusen takk for gaven!" og undertegnet med barnets og våre navn.
Blue Lady Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Liker personlige takkekort så vi skrev: Kjære XXXXX Tusen takk for pengene/smykket/klærne Lucas fikk til dåpen sin Klem fra Stine, sambo, og Lucas
~~DoraDora~~ Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Kjære xxxx og xxxx Tusen takk for den flotte gaven jeg fikk i anledning min fødsel/dåp Hilsen xxxx Mammen xxx og Pappen xxx takker med meg :-)
hit og dit Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Me har skrevet ned kva me fekk av alle dei forskjellige og vil ha takkekort som vi skriver kjære xxx, tusen takk for klærne/boka/smykkeskrinet. Sjølv synes eg kort trykka på forhånd er upersonlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå