Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Noe som dere vet, men ikke har fått gjort noe med... Jeg har potensiale i noe, men tør ikke si det her i tilfelle noen kjenner meg Altså, det er ikke noe nasty eller sånne ting... Bare noe som jeg har fått inntrykk av at ikke så mange holder på med her inne.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Er det virkelig INGEN som har potensiale i noe????
Tomine is my star Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Tibbit... Fortell hva du har potensiale i dah!!! *nyfiken* )
jordbærsjokolade Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Nei...jeg tror faktisk ikke det, ikke som er kommet frem ihvertfall. Ble deppa jeg nå!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Hmm.. ok Jeg har turner-kropp... under flesket har jeg masse muskler og kunne godt vært med på fitness-konkurranse (selv om jeg er utrent) Og jeg har spurt her inn før om noen holder på med slikt uten noe positivt svar. Dette er min "hemmelighet" Så hva er deres?? Tell me!! ;P
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Altså, fitness er jo litt sært, men jeg drømmer om at jeg èn gang kan være med på noe slikt... *drømme*
jordbærsjokolade Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Jeg tror jeg hadde det potesialet før:) Men nå har jeg ikke trent på 3 år og det er ennå lenger siden jeg trente hardt med vekter. Men er sikker på at hvis jeg leter godt så finnes det noen muskler under gravidfettet her også
Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Åj!!! Hvor bor du??? Skal vi begynne å trene sammen???
jordbærsjokolade Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Det hadde vært morsomt å blitt bitt av basillen igjen:) Jeg bor på jessheim jeg, men flytter muligens hjem til Oslo igjen over nyttår!
jordbærsjokolade Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Men jeg har ikke noe fitness ambisjoner da, til det er jeg aaaalt for gammel:)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Bor du på Jessheim??? Ikke så langt unna jo!!!! Å, kom nå til Oslo Og forresten, jeg kommer nok heller aldri til å holde påmed fitness... bare en drøm jeg har.... Hvor gammel er du? Kom å tren på treningshuset med meg da Jeg trenger en treningskompis! (Og det spiller ingen rolle hvor gammel du er, du gjerne være 60 år for min del!)
jordbærsjokolade Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 Nå svarte jeg deg visst på ærlighetstråden også Jeg er usj...32 år, føler meg som 25 da, men ser nok mer ut som 32:) Flytter jeg til Oslo kan vi gjerne trene sammen (hvis det er der du bor da). Treningshuset har jeg aldri hørt om, er medlem på spenst jeg (sats i Oslo)!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Treningshuset ligger rett ved siden av HiO... Og jeg bor i en av nabokommunene til Oslo. Men er i Oslo hver dag altså Og så bor foreldrene til typen i Jessheim så der er jeg endel
Northernlights Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Jeg tror faktisk jeg har potensiale i å skrive bøker,artiker og dikt. Men alt jeg starter blir bare halvferdig.... Har ikke tall på hvor mange barnebøker jeg har småstartet,og gitt opp. har en veldig bra artikkel om fødsel og smertelindring gjennom konsentrasjonen og tankene liggende på laptopen,men som ikke er 100% ferdig enda.... Så det potensialet føles litt verdiløst akkurat nå.Men hvem vet?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Du må aldri gi opp drømmen!!! Det potensialet du har kan du jo gå i graven med liksom!! Dessuten har jeg hørt at det man skriver modner når det blir liggende Plutselig en dag så løsner det og du får fullført! (Det var en forfatter som sa det, husker ikke hvem)
Northernlights Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Som en ost? Eller fiiiin vin? hehe...ja,da får vi håpe det er sant!
jordbær mathilda Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 I min tidlig ungdom skrev jeg masse dikt, og trodde jeg hadde et stort potensiale innen det. Har tatt vare på diktene, og når jeg ser de nå er de nok bare for spesielt interserte!!! Men du verden hvor moro det er å lese dem.
FrøkenSprøken Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Jeg har potensiale til å bli en fantastisk god lærer når jeg er færdigutdannet. Masse tålmodighet, og veldig flink til å lære bort. Jobbet som lærer uten utdanning, og fikk masse skryt:) Gleder meg som en unge til å begynne å undervise på ordentlig, og til å hjelpe mange barn og ungdommer til å lære fag på en morsom måte :-D (Ble litt selvskryt her nå, men som du spør får du svar)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 Men det er jo selvskryt jeg er ute etter! Du VET jo hva du har potensiale i og ikke
jordbær mathilda Skrevet 22. september 2007 #21 Skrevet 22. september 2007 Tja... dette er et jeg skrev da jeg var 15 år. Du står der, og aner ikke hvordan jeg lengter. -etter deg! Du går bortover, og aner ikke hvordan jeg ser -etter deg Du tar henne i armene, og aner ikke hvordan mitt hjerte brister -for deg Dere går bortover og aner ikke hvordan jeg føler det -om du bare visste Men etter regnet kommer solen, kanskje neste gang lyser den -for meg!!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #22 Skrevet 22. september 2007 veldig sant dikt! Treffende! Det verste er at det er sant, ungdomstida er vanskelig! Og det kjennes jo ut som hjertet brister..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #23 Skrevet 22. september 2007 interiør ;o) det er noe jeg vet jeg kan, og jeg elsker å holde på med det. har likt det siden jeg var lita jente. liker å finne ut forskjellige stiler til forskjellige rom, å gjøre det gjennomført!! elsker interiør og farger, og er hyl etter å lære mer. lyst å gå på interiør-skole, men føler jobbutsiktene med utdannelsen er dårlige når jeg bor i en mindre by og ikke vil flytte. men det er ihvertfall noe jeg absolutt kan )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå