Gå til innhold

Hvilken mage-trening er den mildeste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde KS for 6 uker siden, og vil begynne å trene litt nå, men hvilke mageøvelser er lurt å starte med? Vil ikke belaste magen for mye med en gang.

 

Kjenner jeg har en glippe mellom magemusklene så må nok trene en del skrå-øvelser for å samle de igjen, i tillegg vil jeg få vekk "hengemagen", hvertfall gjøre alt for å få det til.

 

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på det samme, sitter og ser på lookfantastic og ser på noe som heter slendertone... Lurer på om det bare er tull eller om det funker...?

Skrevet

hehe, ja det er jo lov å håpe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...