Blue Lady Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hadde KS for 6 uker siden, og vil begynne å trene litt nå, men hvilke mageøvelser er lurt å starte med? Vil ikke belaste magen for mye med en gang. Kjenner jeg har en glippe mellom magemusklene så må nok trene en del skrå-øvelser for å samle de igjen, i tillegg vil jeg få vekk "hengemagen", hvertfall gjøre alt for å få det til. Noen tips?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg lurer også på det samme, sitter og ser på lookfantastic og ser på noe som heter slendertone... Lurer på om det bare er tull eller om det funker...?
Blue Lady Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 hehe, ja det er jo lov å håpe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå