solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Er en stund til vi skal bytte setet enda, mini er bare 4,5 mnd og ca 7 kg... Men jeg vil begyne å kikke litt.. Vi har et besafe izi kid som vi brukte til storebror, men siden den gang har vi bytta bil og vil gjerne ha et med isofix feste. Skal fremdeles ha det andre i den "gamle" bilen (som ikke her isofix) Vi vil ha et sete som er bakovervendt, kjent merke, veldig høye sidekanter, spesielt ved hodet, må kunne regulere til "sovestilling"... Noen som har erfaring med slike seter og evnt har noen å anbefale??
SuperJessie <3 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 maxicosi priorifix. det var dette setet vi egentlig skulle ha..men vi må kunne bytte mellom to biler, så da den ene bilen ikke hadde isofix var dette uaktuelt..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Du kan sjekke ut Bimbofix. Ikke et veldig kjent merke -men det fikk karakteren god i forrige test. Dette setet kan også brukes begge veier. Jeg har sett det montert bakovervendt i butikken, og det så ut til å være god hvilestilling. Mye mer enn izi kid, som nesten er helt rett i forhold (vi hadde det til eldstemann) Søk etter bimbofix på kvasir, så kommer det opp link til test etc. Koster ca 2700 kr på Mekk (i Bergen)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Akta Graco Duologic er helt fantastisk og oppfyller alle dine kriterier! Det er veldig trygt og sikkert, er langt i ryggen, kan brukes kjempelenge, er enkelt å montere og tar liten plass :-) Vi byttet over da snuppa var 4 mnd, da det er babysete og barnesete i ett, helt utrolig bra sete som jeg anbefaler på det varmeste! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå