Gå til innhold

helt uvirkelig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

svak svak posetiv strek ,jeg ser den, er jeg virkelig gravid:) et litte knøtt i magen min:) helt utrolig:)

klemmer fram eg og til alle her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer:)

håper jeg også kan si det samme om et par uker:) gikk på 1 forsøk sist gang...så håpe håpe:)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Så utrolig gøy!! Kan jeg spørre når du har/hadde IKM?

Skrevet

he he skulle hatt den i går:) så slo ut fort, men hatt alle symtomer i nesten to uker.:)

takk takk

er du prøver eller?:)

Skrevet

takk så mye:) skal krysse fingrene får deg jeg:)

Skrevet

Jeg er en veldig utålmodig prøver:) Har IKM i dag eller i morgen (litt usikker når det gjelder syklus). Har hatt symptomer som kvalm, svimmel, halsbrann, mensmurringer, økt utflod den siste uken. Jeg er ganske sikker på at dette er tegn på at TR er på vei, men man kan jo alltids håpe, hehe. Er litt usikker når man skal ta en test. Vet du? Hvis jeg tar en test i ddag og den er negativ vil det si at jeg ikke er gravid helt sikker? Tenker hvis TR fortsatt ikke kommer de nærmeste dagene. Er det håp liksom:)

Veldig misunnelig på deg må jeg si:)

Skrevet

vent til i morgen eller mandag så tar du test da:) se om den slår ut, om den ikke gjør det så kan du fortsatt være gravid, er ikke altid den slår ut så fort:)

har også di symtomene du har, bare jeg også er trøtt og slapp hele tiden, tisser ofte,økt matlyst,ja he he det vanlige:) jeg tokk en test i går ,den var negativ,også tokk jeg en i dag,den var posetiv:)

men synes det høres ut som du kan vøre gravid da:)

har du prøvd lenge?

skal krysse fingrene får deg,og håpre virkelig det beste:)

klems

Skrevet

Ja, det glemte jeg jo å si. jeg tisser hele tiden:) Men jeg tror alikavel at jeg ikke er gravid. Fant ikke EL i denne syklusen, så da er nok løpet kjørt. Men da skal jeg ta en test i morgen eller mandag med mindre TR dukker opp. Vi får se om det hjelper at du krysser fingrene. *Håper*

Vi har bare prøvd i to mnd, så skal vel egentlig ikke klage dersom det ikke klaffer. hvor lenge har dere prøvd?

Du må kose deg masse de neste 9 mnd. Tenk, så gøy det blir!!! Det blir vel litt ekstra kos i kveld også. Dette må jo feires!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!:) Kos deg med den voksende magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...