Gå til innhold

Noen som vil bli kjent i Oslo?

gabi84

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rukket og blitt 23 år, så er jo ikke så ung som mange av dere andre her...men i min venneflokk er jeg den første som venter barn. Noen andre som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg hadde det sånn jeg også, var den første i vennegjengen som fikk barn, og er for så vidt det enda :) Sønnen min ble født i desember 06, og vi venter en liten en til i april...

jeg er 20, og bor på oppsal. Du da?

Skrevet

hei. jeg vet ikke om jeg er gravid enda, men skal teste i morgen. er 19 og bor i holmenkollen. kjenner ingen andre på min alder som er gravid.

Skrevet

jeg er 19 selv og er også den eneste i venneflokken som venter barn. hadde vært kjekt å bli kjent med andre, siden det ikke er så mange andre å snakke om ting som skjer med(av venner og sånn da), siden de ikke vet hvordan det er å vente et barn..er fra Follo jeg da=)

Skrevet

Jeg bor i Gamlebyen, og har termin 20.november!

Skrevet

jeg er 24 og venter min nr 2 i oktober. bare å legge meg til på msn om du vil!

[email protected]

=)

jeg bor også i oslo.

Skrevet

Hei.. Jeg er også den første i "flokken"... Jeg trives veldig godt med det, men jeg er enig med dere.. savner noen å dele erfaringer med på min alder.. Jeg venter min første 6.okt, er 20 år og bor i oslo.. er det noen som vil ta kontakt så send meg en meld på siden min...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei..

Jeg er 20 år og venter min første 10 november..

jeg er vel ikke den første, men har liksom ikke noe god kontakt lenger med de som har fått unge..=/

Det er så morsomt nick du har fordi samboeren min blir kalt for gabi/gabes pga at han heter gabriel og han er født i 84 han oxo=)

du kan legge meg på msn vis du har lyst: [email protected]

Skrevet

hei på deg..

la merke til at du også bor i Oslo og er 19 år.. samme her.. vi bor på Ullern.. var testen din positiv? :D vi er iallfall prøvere, går snart inn i 2.pp, så vært koselig ha kontakt med flere i samme situasjon, da jeg egentlig er fra tr.heim så ikke har såå mange venner her enda, pluss at kun en av vennene mine har barn og er i samme situasjon, men hun bor jo i Tr.heim.. jeg studerer og kjæresten min jobber...

hilsen meg

Skrevet

Jeg er 22 år og den første i vennegjengen som får barn! Vil gjerne bli kjent jeg! Bor på bislet i Oslo :)

Skrevet

er 20 og den første av jentene som er blitt gravid gitt;)

bor rett utenfor oslo ;)

Vil gjerne bli kjent med noen i samme situasjon ja :D

bare å skrive;)

Skrevet

er 18 og vi blir prøvere til sommeren.

Kan ikke folk her møtes på en kaffe lr noe??

Er ingen i min venneflokk som kunne tenke seg barn på maaaange år, så er ganske ensom

Skrevet

Jeg bor ikke akkurat i Oslo, bor i Drammen, men det finnes ikke så mange unge som er gravide her... er 17 og den første som venter barn i venne "flokken". har tremin 30.nov.07.... hadde vært fint å kunne snakke med noen, (bare å legge meg til på msn: [email protected])

=)

Skrevet

jeg er også fra drammen :) venter nr2 i juni 08 så er rimelig fersk gravid :)

er ikke den første venneflokken eller noe men setter pris på nye venner for det :)

har ei jente på 2.5 fra før

jeg er 23 og sambo er 21 :)

Skrevet

det synes jeg var en god ide, snart prøver.. :D er det neste sommer du tenker prøve? iallfall, det hadde vært kjempekos å møtt flere i samme situasjon. vi kan jo lage en liste over hvem som har lyst? jeg har iallfall lyst. er 19, prøverer nå vi, og bor i oslo..

hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...