Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 c -reactive protein......en indikator på betennelse i kroppen:-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 For ser at mange skriver at barnet har forhøyet crp.. Er det prøver som blir tatt i forbindelse med sykdom, at man må til legen for å ta det? Takk for svar=)
Go i magen Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Ja må ta den prøven hos legen siden det er en blodprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå