Gå til innhold

Enda et innlegg i den evinnelige vinterdress-debatten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at alle sverger til Reima og Troll..

Men er det noen som har prøvd Spar Kjøp sin dress, til 199,-...?

Jeg har flere venninner som bruker denne, og er kjemepefornøyd...

Noen her inne som har denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nabogutta har HUS fra barnashus og er fornøyde der.. Jeg er fortsatt usikker.. SÅ jeg dytter litt...

Skrevet

hehe- er helt ny i "faget"; er d forskjell på parkdress og vinterdress? For trur nabogutta har en slik parkdress...

Skrevet

Ville aldri kjøpt sparkjøp sin dress, men det er meg da! Andre får ta sine valg. I tillegg til troll og reima sverger jeg til ticket sine dresser!

Skrevet

greit nok at man vil at barna skal ha god kvalitet og lsikt, men nå må jeg bare kommenter noe....

ett familiemedlem av sambo kjøper omtrent bare drit...støvler på eurosko, for så vidt greit(han er 16 mnd) regntøy på europris(hva om de er fulle av giftstpffer??) og til slutt, vinterdress fra rimi til 99 kroner...sånn termodress som voksne også kan ha....jeg kjøpte den på kappahl jeg, men ville aldri ha kjøpt den på rimi til 99 kroner....ville da heller ha kjøpt fra sparkjøp eller kappahl ol, men ville igjen aldri ha brukt 1000-1500 kroner på en dress som ungen vokser ut av like fort...

Skrevet

Har prøvd den tidligere, og var ikkje fornøyd. Det var ein slik med avtagbart for i, teddyfor. Dressen var grei nok uten for, men med foret blei den stiv og tung. Ikkje vanntett.

Kommer nok ikkje til å kjøpe slik dress fleire ganger. Bruker bare Reflex sine nå.

Skrevet

Hvilken til Reklex bruker du, den med fleecefor? Til 399,-?

Skrevet

Jeg sverger ikke til Reima og Troll... Alle mine har vokst/vokser så greit opp med FAS, Leketøy, Helly Hansen og en og annen KappAhl-dress.

Måtte bare få si det =o)

Hehe! Noen blir sikkert sure nå, men men.

Det er ikke bare Reima som er bra!

Skrevet

Jeg har den reflex-dressen med fleecefor og er kjempefornøyd. Vi brukte den i fjor og regner med at hun kan bruke den en stund i år også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...