*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hehe, og det kan jo by på utfordringer! Eldste er 19 mnd og mini er 5 uker:) De er nydelige begge to:).....Og det går egentlig veldig bra. Storesøster går i bhg på dagtid, så det er mulig å slappe av litt da. Men jeg merker at hun tøyer grensene ekstra for tiden, nårr det gjeldre matsituasjoner og ellers det meste hun ikke får lov til...rampejente:) Ofte når jeg ammer og ikke kan hoppe opp... Vet jo at dette er en stor forandring for henne og at hun ønsker oppmerksomhet....og all oppmerksomhet er jo god oppmerksomhet, i perioder. Prøver jo å ikke kjefte, men heller vri det over i noe positivt. Men noen ganger kjenner jeg virkelig at det koker!! Får hun vet såå godt at det ikke er lov å helle ut melken osv, å når hun gjør det kun får å tirre mamma....da asså Finnes det flere der ute?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Har ei på 18 mnd og ei på 4 uker...med kolikk :-/ Her går også største i barnehage og er en smule vilter for tiden..oppmerksomhetssyk stakkar liten. Jeg er alene med de to og må innrømme at jeg sliter litt for tiden men det går seg nok til.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 nå er snuppa 21mnd og lille snuppen 3mnd.... nå går det kjempe fint! spes etter lille snuppen kom inn i "rutiner". ;oD koser oss dagen lang alle tre.. snuppa her går ikke i b.hagen og ja, det var ganske tøft til tider i starten... ) her og har snuppa trasset litt, og spes mens mamma ammer!! men er glad for at snuppa er flink til å drive på egenhånd (leika altså) og ikke noe spes sjalu... da hadde det ikke vært så trivelig.. ;o) masse lykke til dere... beste følelsen jeg har og har fått er det å bli mamma!!!!!! ) kose dere masse dere også.. goooooog helg! )
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Åh, du da!! Nå fikk jeg dårlig samvittighet her. Var ikke meningen å klage! Jeg er ikke alene, selv om sambo jobber mye. Og mini har ikke kolikk. Storesøster hadde det så jeg vet hva det er, og er veldig takknemmelig for at han er roligere! Bruk folk rundt deg. Så går det seg nok til for oss alle:)
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 Ja det er jo en omstilling. Snuppa her er heller ikke så sjalu tror jeg. Er veldig opptatt av lillebror og koser og skal holde osv:) Som sakt, alt i alt så er de nydeligst i verden:) Spes når de sover, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå