Gå til innhold

Noen med barn her som har feber hver måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 23 mnd har fast høy feber i slutten av hver måned, fulgt av sår hals og høy crp.

Er det noen andre som har "slike" barn? Får de behandling hver gang de er syke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mimmi har vært slik i 6 mnd, hun er 18 mnd nå.

Hun fikk ofte tenner samtidig med sår hals og høy crp. Vi har vært hos homeopat med henne og hun har vært fin i 7 uker nå.

Skrevet

ja halsbetennelse og høy crp noen ganger hver 14 dag. mitt råd er vær obs med legen for de skriver ut antibiotika utrolig kjapt, nesten alltid skyldes halsbetennelse virus og medisinen har ingen virkning...

Skrevet

Har fått signal om at dette skyldes periodisk febersyndrom. Han har allerede fått 5 antibiotikakurer siden april og det er jo alt for mye.. Hva gjør du når han er dårlig i halsen? Min klarer ikke sove, ligge flatt og må bæres store deler av natten. Paracet hjelper ikke og feberen er oppimot 40,5..

Har du vært i kontakt med barnelege?

Skrevet

Mulig jeg er langt ute her, men høres ut som min. Det viste seg at han hadde hatt flere fæle ørebetennelser,-i over 6 mnd. Dette ble først sett da vi gikk til ørelege,-fastlegen kunne ikke si annet enn at noen barn ble smittet av mange ting i bhg. Vår sønn hadde forøvring ingen symptomer på ørebetennelse, så det at vi prøvde ørelege var litt et skudd i mørke. Nå har han dren i begge ører og alle er atter lykkelige:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...